Songkran!

Daa are snart nytt ar i Thailand sa nu are vattenkrig haar fast det borjar imorgon! Alla springer runt som galningar med varldens pickadoller:D haha imorron blire fest med Fridorna som vi traffat har, underbart trevliga brudar ! det blir party hela natten lang i Patong formodligen, vilket jaaavla stalle de ar. Kul som fan! Igar blev det ocksa lite party pa Grabbarna grus, Man badar i svett alltsa! Igar bytte vi ju hotell o vi har fan sa javla fint rum sa de e helt sjukt! Emma o jag skuttade runt o va helt overlyckliga nar vi fick se de! Sen akte vi till Karon och at pa en svensk restaurang me tjejerna. Underbar mat. Sen akte vi till Patong o dansade natten lang. va val hemma vid halv fem:D sen rakade jag o emma vakna klockan ett, men det var nog behovligt. men vi drog oss te stranden iaf, hur underbart som helst va det. Men javlar vilka stora vagor de ar, helt sjukt.. Sa kom de fram massa manniskor o skulle tala me oss.. han berattade att han bodde i kata o  att han rokte mariujana hur de nuu stavas. haha trevligt trevligt.

Fy fan va arg ja var igar, skulle ta ut pengar me mitt visakort och de fastnade i automaten, o karringjaveln som jobbade i san dar exchange bara stod o glodde o gjorde inte ett skit,. fyfan va vi skallde ut na o sen gick vi bara o sen kom hon springandes efter nar vi var inne pa ett supermarket o sa hon ringt efter nagra som kunde ta ut kortet. men sen skulle jag prova senare pa kvallen o da vart de likadant. sa nu far jag leva pa nudlar varannan dag haha nej da:D

Nu ska vi nog ga o ta en massage.. :)

Pusss pa er allla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0